Friday, 30 November 2012

Momski :*

love this woman ! she's my friend , good partner , my friend , my teacher , my nun when I was sick , sometimes a temporary enemy when she is angry with me , irritating , sometimes be annoyed with her speech , being a good chef , be a cop when we crossed the street , loving , a good wife and a great  mother in the world . yes , of course she's my mom ! she's beautiful , beautiful like me :) she is always with me , she was always be there for me , she is my angel , my guardian . I'm very lucky to have her . He always understood what her son want . she's strong woman ! she's amazing ! all in one but one thing , i love her so much . i am so proud to have a mother like her  ! Thank you Lord for everything :)


 Maria Irene Osok

Mama Reni

Photobox

Me with Mom 

I know God

         kalau lagi sendiri pasti gue galau deh inget dia :( ngerasa sendiri banget sekarang . sejak dia pergi semuanya berubah 360 derajat , terlalu berubah sampai pas harinya datang gue cuman bisa diem ngeliatin dan ir mata gue jatuh , gue berasa lagi nonton film dimana sang kekasihnya ninggalin ceweknya . dan disini ceweknya itu gue ! itu kejadian sama gue , ga pernah banget gue bayangin gue bakal pisah sama dia , kepikiran kayak gitu ? ga pernah sama sekali :( tapi itu nyata ! dia pergi dia ga sama gue lagi disini dan kita memutuskan untuk LDR , LDR ya ? benci banget sama LDR ! jalanin LDR itu berat ga semudah yang gue pikirin , mungkin pas gue mikirin LDR pas belum gue jalanin kali ya , pas gue jalanin anjing susahnya minta ampun , selama ini gue yang selalu bilang kata "SABAR" dengan entengnya ke temen-temen gue disaat mereka LDR . kata sabar aja ga cukup kayaknya . 
         sejak dia pergi gue selalu ngerasa kesepian , kesepian banget , bener-bener kesepian ditiap harinya . yang biasanya setiap hari gue sama dia , sekarang boro-boro sebulan sekali aja atau nanti 6 bulan sekali belum tentu kita ketemu . selama hampir 3 tahun gue hidup sama dia gue ga pernah yang namanya lost cintack sama dia atau ga pergi sama dia hahaha everyday with him ! ga pernah ada kata "BOSAN' dari mulut dia ketika tiap hari selama 3 tahun ini bersama dan gue pun ga pernah bosen-bosennya  buat tiap hari sama dia . kangen banget hari-hari sama dia ya Tuhan . sejak dia pergi gue berasa berat banget jalanin hidup gue , berasa ga ada temen walaupun temen-temen gue selalu nyemangatin guen dan ngajak gue pergi main tapi tetep aja gue ngerasa sepi banget . dia tuh selalu sama gue , dia selalu jemput gue dn kita pergi bareng , makan bareng , nonton bareng semuanya bareng hahahaha dan nemenin gue belanja , dibelah mana gue ngerasa sepi ? ga pernah sejak dia belum pergi , gue ga pernah ngerasa sendiri atapun sepi mustahil kalau gue ngerasa sendiri dan sepi deket dia , dia tuh obat penyemat gue . kalau lagi marahan gue bisa down banget ga makan beberapa hari bukan karena minta dikasihani loh ya , karna ga nafsu serba males . gue sama dia tuh udah kayak monyet sama pisang , dia monyetnya gue pisangnya hihihi . ya ampun , tapi sekarang apa-apa gue harus sendiri ! kemana-mana sendiri ! awalnya gue sempet gila juga dia pergi abis berat banget loh banget air mata gue ga henti-hentinya keluar berasa sedih . biasanya kalau gue kuliah dia selalu jemput di stasiun terus dia anter gue pulang terus tungguin mandi lalu kita pergi makan , sekarang gue boro-boro balik kuliaj langsung pulang terus inget dia terus nangis selalu gitu . mau pergi aja rasanya males banget kalau ga ada huhu . 
         hemmm , awalnya emng sulit jalanin LDR ini ngerasa sendiri . tapi puji Tuhan udah hampir 2 bulan ini gue aman ngejalanin LDR ini walapu gue suka kesel marah-marah sama dia gara-gara bahas "kenapa kita jadi LDR sih?" hahaha pertanyaan anak TK banget ya :( selama 2 bulan ini gue emang ngerasa sendiri ga ada dia , tapi gue yakin 4 tahun itu bentar . Tuhan juga mungkin tau kali gue tuh ga mandiri , gue manja , gue egois , maunya menang sendiri , suka nyuruh-nyuruh dia seenak jidat gue , makanya sekarang Tuhan ngebuat pergi dulu dari gue biar gue belajar jadi LITA yang dewasa , yang bisa ngehargain orang lain (ngehibur diri-sendiri) di juga disana tujunnya kuliah dan ga macem-macem  ! gue bisa jalaninnya , 4 tahun itu bentar gue tau itu buktinya gue sama dia aja udah hampir 3 tahun tinggal 2 hari lagi gue 3 tahun , so ? semuanya ada waktu , ga mungkin kayak gini terus . gue yakin bakal indah pada waktunya *wiiiih*  :)

Friday, 23 November 2012

Well , can't wait for this \=D/

19th DECEMBER !! 19th DECEMBER !! 



LOOK !!!!


CAN'T WAIT , PLEASE !!!!!


Yeayyyyy , I can't wait for the date at 19th ! can't wait ! can't wait ! becauseeee , he will come back home ! December 19th he will come back . I really miss him so much yabes ! I would have a lot to do with him anymore . He would pick me up as usual , can't wait please :( i'm so happy , happy , happy , happy , happy !!!!!


Wednesday, 14 November 2012

A month :(

LDR oh LDR . LDR is torturing me . Make me suffer . Makes me miserable . Oh God , why should LDR ? why the way should this be ? difficult , difficult , very difficult . Initially, I thought I would not be in this LDR , but thank God , I can . It's just over a month I could run through the challenge . But sometimes I'm jealous , I'm envious with my friends who had a boyfriend and they are not LDR . I'm envious . And sometimes I cry when I see my friends , I'm envious with them . I miss everything about you and me about us , I missed , greatly missed . Can i feel it again ? when did you come here ? i miss . can't wait for you !

‎​♥

 yabes
giffin

Tuesday, 13 November 2012

And the day came :(

         The day comes , the day comes , the day comes * screaming *sigh* . The day a very sad day in my life and in my relationship too . The day he went left me , he went to achieve his goal , he went far , far away to malaysia . I'm not strong , my tears flowing .
Never thought that I would live far away from you , pathetic . 35 months we were always together every day , with you every day ! but since you left me , i'm here alone . I was sad when you left , a lot of things that we have not done together .  I was sad when at the airport , that was the last we met . Oh god I'm sad , why do you give way like this ? but I know that God has the best for us . This is not good bye , this is not the word "good bye" ! But we are only separated by distance , but our relationship is still . When you say "we can . I know you are strong . We are stronger" and I just silently weeping in saying "I am strong" I love you and I know you really love me :)


I knew since the day it came . Everything will change . I know we can run it and we meet again . Keep smiling !

With you :*




         He is my boyfriend , not boy , but my man . He's been with me for 35 months until now . I'm really happy love him . He is the giver of spirit . I was with him every day , Monday , Tuesday , Wednesday , Thursday , Friday , Saturday and Sunday . So every day together . Every day he picked me up and we are together , made ​​it even more beautiful , I'm happy . Day was not with him , I would get angry . I never regret living with him , i love it . Disappointed , angry , jealous , sad , happy , cry , hurt , smile , laughter , emotional , we've tasted it all hahaha . So that's our story , we don't care what people say . We only care about ourselves and the people who support us :)


Yabes Giffin

And this my special someone :*
He is my dear . He is my baby . He is my ayang . He is my honey . He is my swety . He is my bunny . He is my yang . He is my papi . He is my LOVE ! Yabes Giffin 

My Life

Hello , I'm Maria Paskahlina Aprilita Rodino . But , sometimes people around me just call me "LITA" . I love my self so much . I'm grateful for my life . I love my super dad , he is my guardian . I love my momski , she is my beautiful angel . I love my ferdine , he is my lovely brother :) And yeah i love my friend so much , close them my stomache can be pain . So, what is missing from my life ? nothing less than my life . I have people who love and i love them too . Thank you God my Jesus my Lord , Bless me and them :)